Ogłoszenia

Zębiec, dn. 06 marca 2025 r.

ZGM „Zębiec” S.A. zwraca się z prośbą o przedstawienie szczegółowej oferty na obsługę prawną ZGM „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna.

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej. Poprzez „obsługę prawną” rozumie się w szczególności:
1) Świadczenie pomocy prawnej, zgodnie z Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2015 r. poz. 507 z pózn. zm.)
2) Stałe doradztwo prawne
3) Udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych i normatywnych
4) Opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów aktów prawnych Spółki (uchwały Zarządu, wnioski do Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Akcjonariuszy)
5) Udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych,
6) Opiniowanie projektów umów, porozumień , statutu, regulaminów,
7) Działanie w charakterze pełnomocnika przed sądami i innymi organami w sprawach, w których Stroną jest ZGM „Zębiec” S.A.,
8) Opracowywanie pism wymagających argumentacji prawnej,
9) Opracowywanie pism przedsądowych,
10) Udział w negocjacjach,
11) Wykonywanie innych czynności zleconych przez ZGM „Zębiec” S.A.
Obsługa prawna świadczona będzie poza siedzibą Spółki, jednak w sytuacjach wyjątkowych dopuszcza się również spotkania w siedzibie Spółki z osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata.

II. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone. Odrzuceniu podlegają oferty, które nie spełniają wymagań formalnych przewidzianych w pkt. IV.
2. Postępowanie zostanie rozstrzygnięte w przypadku złożenia co najmniej jednej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
3. Weryfikacja ofert przebiegać będzie w 2 etapach:
Kryterium oceny ofert na I etapie – przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
a) cena – proponowana przez Wykonawcę cena netto za godzinę świadczenia usług prawnych:
Najniższa cena – 50 pkt.
Do etapu II zostanie zakwalifikowanych maksymalnie 5 ofert, które uzyskają najwyższą liczbę punktów w ocenie punktowej etapu I tj. w najwyższym stopniu spełniają kryterium oraz z satysfakcjonującą ofertą cenową.
Kryterium oceny ofert na II etapie – Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
b) rozmowa kwalifikacyjna – w czasie prowadzonej rozmowy Zamawiający będzie badał, czy Wykonawca zna specyfikę Spółek Akcyjnych. W zakresie tego kryterium oceniane będą praktyczne umiejętności głównej osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, w zakresie doradztwa prawnego i pomocy w rozwiązywania bieżących zagadnień prawnych u Zamawiającego. Badane będą umiejętności interpersonalne wymagane przy świadczeniu usług prawnych, umiejętność organizacji pracy własnej, doświadczenie zawodowe, autoprezentacja Wykonawcy.
Każdy z Wykonawców otrzyma na rozmowie zestaw przykładowy zagadnień/problemów występujących w trakcie realizacji bieżących zadań Spółki w obszarach – prawa cywilnego, prawa pracy, zamówień publicznych, prawa handlowego.
W trakcie rozmowy osoba wyznaczona przez Wykonawcę zaprezentuje propozycję rozwiązań dla przedstawionych zagadnień z uwzględnieniem potencjalnych możliwości, wskaże ryzyko zastosowania tych rozwiązań oraz określi optymalne rozwiązanie prowadzące do osiągnięcia celu wyznaczonego przez Zamawiającego (zgodne z przepisami prawnymi).
Punktowanie nastąpi wg zasad:
a) Zagadnienie dotyczące prawa pracy – 0 – 15 pkt
b) Zagadnienie dotyczące prawa cywilnego – 0 – 15 pkt
c) Zagadnienie dotyczące prawa handlowego – 0 – 20 pkt

Rozmowa kwalifikacyjna – 0 – 50 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

III. TERMIN REALIZACJI
Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna na okres 24 miesięcy.

IV. WARUNKI UDZIAŁU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadanych specjalnych uprawnień do wykonywania zawodu:
a) radcy prawnego – zgodnie z Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych oraz być wpisani na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych
lub
b) zawodu adwokata – zgodnie z Ustawą z dnia 26 maja 1982 r. – Prawo o adwokaturze oraz być wpisani na listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w obsłudze prawnej spółek handlowych w szczególności dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnych do wykonywania zamówienia:
a) wykonawca zatrudnia wykwalifikowany personel – minimum 3 pracowników posiadających uprawnienia do wykonywania zawody radcy prawnego lub zawodu adwokata,
b) pracownicy dedykowani do obsługi prawnej posiadają minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi prawnej.

V. ZAWARTOŚĆ OFERTY
1. Dane identyfikujące Wykonawcę i podpis przez osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub jego należycie umocowanego przedstawiciela (pełnomocnika).
2. W celu wykazania przez Wykonawcę warunków określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym do oferty należy dołączyć: aktualne odpisy z listy radców prawnych/adwokatów – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informację o liczbie zatrudnionych pracowników z wyszczególnieniem ich doświadczenia zawodowego.
3. Datę sporządzenia oraz datę związania ofertą (okres minimalny związania ofertą wynosi 30 dni).
4. Oświadczenie i referencje potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi prawnej dużych przedsiębiorstw.
5. Posiadanie ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności zawodowej w kwocie min. 1.000.000 zł (jeden milion złotych).
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Wynagrodzenie netto.
8. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO.

VI. TERMIN WAŻNOŚCI OFERTY
Termin składania ofert upływa w dniu 21 marca 2025 r. (decyduje data wpływu do Spółki).
Oferty należy składać lub wysyłać na adres: Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna, 27-200 Starachowice.
Dopuszcza się złożenie oferty na pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: wioleta.filipowska@zebiec.pl
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. TRYB ROZPATRYWANIA OFERT
Oferty zostaną rozpatrzone do 28 marca 2025 r. w siedzibie Zamawiającego.
Zamawiający prześle na pisemny wniosek Wykonawcy informację o wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z ilością punktów uzyskanych przez Wnioskującego i Wykonawcę, którego oferta została wybrana.

Zastrzega się prawo do swobodnego wybrania oferty, przedłużenia terminu wyboru, oraz unieważnienia zapytania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Informacji niezbędnych do sporządzenia oferty można uzyskać pod adresem e-mail: wioleta.filipowska@zebiec.pl lub telefonicznie: 518176266.

ZAŁĄCZNIK

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zębiec, dn. 4 marca 2025 r.

Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna 27-200 Starachowice zapraszają do złożenia oferty na: „Kompleksowy Audyt Energetyczny Przedsiębiorstwa”.

I. Opis przedmiotu zamówienia
Audyt Energetyczny Przedsiębiorstwa powinien zawierać:
1) Przegląd i kompleksową analizę zużycia energii elektrycznej, cieplnej i paliw w przedsiębiorstwie (budynki oraz zespoły budynków, instalacje przemysłowe i w transporcie) odpowiadających łącznie za nie mniej niż 90% całkowitego zużycia energii przez Przedsiębiorstwo.
2) Bilans energetyczny przedsiębiorstwa wraz ze wskazaniem obszarów najbardziej energochłonnych.
3) Przedstawienie wstępnych wielkości i wskaźników emisji C02 przedsiębiorstwa (bez standardów GHG).
4) Wskazanie zidentyfikowanych i możliwych do przeprowadzenia działań optymalizacyjnych wpływających na poprawę efektywności energetycznej w analizowanych obszarach:
a) źródeł, sieci i odbiorów energii elektrycznej, w tym obowiązujących taryf dystrybucyjnych,
b) źródeł, sieci i odbiorów energii cieplnej i chłodniczej, w tym energii cieplnej odpadowej z procesów technologicznych,
c) źródeł, sieci i odbiorów sprężonego powietrza,
d) infrastruktury budowlanej,
e) transportu wewnętrznego i zewnętrznego
f) procesu produkcyjnego.
5) Przedstawienie zidentyfikowanych działań optymalizacyjnych poprzez:
a) opis działania wraz z możliwymi wariantami (o ile będzie to możliwe),
b) oszacowanie potencjału energetycznego oraz korzystnego wpływu na środowisko,
c) wykonanie analizy techniczno-ekonomicznej,
d) opis wpływu proponowanego rozwiązania na inne działania,
e) oszacowanie wielkości możliwych do pozyskania dodatkowych środków finansowych (świadectwa efektywności energetycznej — białe certyfikaty, premia gwarantowana lub kogeneracyjna, status odbiorcy przemysłowego, korzyści z tytułu zwrotu częściowo zapłaconej akcyzy od energii elektrycznej, inne programy wsparcia),
f) wskazanie kolejnych kroków realizacji projektu takich jak m.in. dodatkowe pomiary, szczegółowy audyt, koncepcja,
g) przedstawienie szacowanych kosztów inwestycji oraz czasu zwrotu nakładów,
h) rekomendacja najlepszych działań oraz zalecanej kolejności ich realizacji,
i) identyfikacja ryzyk.
6) Pełna analiza (w tym wskazanie technologii, miejsc i dobór wielkości instalacji) zastosowania odnawialnych źródeł wytwarzania i magazynowania energii tj: instalacji fotowoltaicznych, turbin wiatrowych, pomp ciepła, magazynów energii (opis z rysunkiem PZT).
7) Analiza techniczno-ekonomiczna oraz przedstawienie modelu Wysokosprawnej Kogeneracji dostosowanego do uwarunkowań i specyfiki procesów produkcyjnych przedsiębiorstwa.
8) Analiza techniczno-ekonomiczna optymalizacji oraz modernizacji istniejącej sieci ciepłowniczej zakładu.
9) Przedstawienie rozwiązań dla konkretnych budynków i budowli?(wyznaczonych przez zamawiającego) w zakresie:
a) najskuteczniejszej technologii termomodernizacji,
b) optymalnego sposobu ogrzewania,
c) wykorzystanie rekuperacji/odzysku ciepła z procesów produkcyjnych,
d) modernizacja systemu oświetlenia wraz z dostosowaniem go wymogów stanowiskowych,
e) sprawdzenie technicznej możliwości montażu instalacji fotowoltaicznych na dachach.
10) Analizę wewnątrzzakładowych procesów logistycznych i projekt optymalizacji (relokacja stacji paliw ,wytyczne dla wydziałów w zakresie transportu międzyoperacyjnego i wykorzystywania środków transportu).
11) Przedstawienie planu poprawy efektywności energetycznej w przedsiębiorstwie w oparciu o bilans energetyczny przedsiębiorstwa i zidentyfikowane działania oraz plany remontowe, inwestycyjne i rozwojowe zakładu.
12) Zawiadomienie Prezesa URE w imieniu Zamawiającego o przeprowadzonym audycie energetycznym przedsiębiorstwa oraz dopełnienie wszelkich obowiązków wymaganych Ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej.

• Audyt powinien obejmować pełną analizę wszystkich możliwych do realizacji usprawnień oraz wskazywać rozwiązania optymalne, przy czym obowiązuje zasada „racjonalnego podejścia”, czyli wykluczającego sytuacje, w których propozycje niektórych rozwiązań nie mają sensu z ekonomicznego czy technologicznego punktu widzenia.

• Audyt powinien uwzględniać otrzymane od Zamawiającego dane. Pod uwagę należy wziąć problemy techniczne, organizacyjne (eksploatacja konserwacja przeglądy, naprawy), prawne (umowy z dostawcami, taryfy opłat), ekonomiczne (ponoszone koszty), a także zachowania obsługi i użytkowników.

• Audyt powinien być wykonany w sposób umożliwiający Zamawiającemu aplikowanie o dofinansowanie przedsięwzięć termomodernizacyjnych oraz umożliwiających produkcję i magazynowanie energii.

• Zakres audytu powinien być spójny z wymaganiami przepisów ustawy o efektywności energetycznej oraz opisem przedmiotu zamówienia.

Warunkiem przyjęcia oferty przez Zamawiającego jest dokonanie wizji lokalnej przez Oferenta.
Zgłoszenia udziału w wizji lokalnej należy dokonać przez przesłanie na adres e-mail: tomasz.szwedo@zebiec.pl informacji.

II. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
1) Dane identyfikujące Wykonawcę (KRS, NIP) i być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub jego należycie umocowanego przedstawiciela (pełnomocnika).
2) Oświadczenie i referencje potwierdzające realizacje minimum 5 podobnych pod względem charakteru, funkcjonalności audytów (dla dużych przedsiębiorstw przemysłowych w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców na potrzeby wypełnienia obowiązku wynikającego z Ustawy o efektywności energetycznej (art. 36, ust. 1) – forma oświadczenia i referencji dowolna.
3) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej.
4) Oświadczenie o prowadzeniu działalności polegającej na wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia, i zobowiązanie do dołożenia należytej staranności przy realizacji zamówienia objętego zapytaniem.
5) Dokument potwierdzający wykonanie wizji lokalnych na obiektach poświadczone podpisem kierowników działów lub osób odpowiedzialnych.
6) Datę sporządzenia oraz datę związania ofertą (okres minimalny związania ofertą wynosi 30 dni).
7) Dane kontaktowe.
8) Termin realizacji przedmiotu zamówienia.
9) Wynagrodzenie netto, z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki wykonawcy na wykonanie usługi w postaci audytu.
10) Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO.

Warunek określony w II pkt 3) uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. wpisanymi do Wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii.
Na etapie oceny ofert Zamawiający zastrzega możliwość żądania imiennego wykazu osób od Wykonawcy.

III. KRYTERIA OCENY OFERTY WRAZ Z PODANIEM SPOSOBU OCENY OFERTY
1) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone. Odrzuceniu podlegają oferty, które nie spełniają wymagań formalnych przewidzianych w pkt. II.
2) Postępowanie zostanie rozstrzygnięte w przypadku złożenia co najmniej jednej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
3) W toku badania i oceny oferty zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4) Kryteria wyboru oferty i ich wagi:
a) cena – waga kryterium 70%,
b) kryterium jakościowe – doświadczenie i referencje – waga kryterium 30%.
Punktowanie nastąpi wg zasad: najkorzystniejsza pod względem ceny oferta uzyska 7 pkt, najkorzystniejsza oferta pod względem jakościowym uzyska 3 pkt. Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.

IV. TERMIN WAŻNOŚCI OFERTY
Termin składania ofert upływa w dniu 28 marca 2025 r. (decyduje data wpływu do Spółki).

Oferty należy składać lub wysyłać na adres: Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna, 27-200 Starachowice.

Dopuszcza się złożenie oferty na pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zebiec@zebiec.pl

Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.

V. TRYB ROZPATRYWANIA OFERT
Oferty zostaną rozpatrzone do 4 kwietnia 2025 r. w siedzibie Zamawiającego.
Zamawiający prześle na pisemny wniosek Wykonawcy informację o wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z ilością punktów uzyskanych przez Wnioskującego i Wykonawcę, którego oferta została wybrana.

Zastrzega się prawo do swobodnego wybrania oferty, przedłużenia terminu wyboru, oraz unieważnienia zapytania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przyjęcia oferty z zastrzeżeniem zmiany lub uzupełnienia jej treści.
Informacji niezbędnych do sporządzenia oferty można uzyskać pod adresem e-mail: tomasz.szwedo@zebiec.pl.

ZAŁĄCZNIK:

Zębiec, dn. 03 marca 2025 r.

Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna 27-200 Starachowice, zapraszają do złożenia oferty na wykonanie modernizacji torowiska suwnic obsługujących składowisko bentonitu.

Torowisko suwnicy ma długość 300 m.b. szerokość około 32 m i znajduje się na wysokości około 12 m.

Ofertę należy złożyć.
– dla modernizacji 200 m.b. torowiska (wschodnia strona),

Zakres prac do wykonania:
1. Demontaż szyn podtorza.
2. Zamontowaniu odbojnic tymczasowych w celu odgrodzenia części modernizowanej od reszty. Całe torowisko ma 300 m.b. (odbojnice po stronie Wykonawcy)
3. Czyszczenie oraz przegląd wszystkich spawów podtorza i słupów.
4. Wykonanie naniesienia osiowości podtorza poprzez pomiar geodezyjny.
5. Malowanie podtorza.
6. Regulacja belek podtorza wraz z wymianą wszystkich śrub podtorza oraz śrub łączących podtorze z słupami.
7. Naprawy spawów.
8. Montaż dostarczonych szyn (szyny po stronie Inwestora). Inwestor przekaże wykonawcy szyny (do odbioru w ZGM „Zębiec”), które Wykonawca musi wyczyścić i przygotować do montażu. Połączenia łubkowe łączące szyny po stronie Wykonawcy.
9. Wykonanie nowych mocowań szyn z podtorzem.
10. Wykonanie nowego mocowania odbieraków prądowych na suwnicach, umożliwiających większy zakres pracy góra/dół podczas jazdy suwnic
11. Ustawienie trolei prądowych.
12. Wykonanie pomiarów geodezyjnych z protokołami po wymianie szyn.
13. Dostarczenie pełnej dokumentacji po naprawie torowiska oraz wymianie szyn.
14. Przedstawienie do UDT po zakończonej naprawie: protokołu budowlanego, protokołu pomontażowego oraz pomiaru geodezyjnego.
15. Dokonanie wpisów w książce urządzenia o wykonanej wymianie szyn.

• Część torowiska znajduje się pod zadaszeniem, przez co dostęp do torowiska za pomocą dźwigu i podnośników jest utrudniony.
• Ze względu na produkcję, do której jest wykorzystywane składowisko, prace przy modernizacji torowiska mogą się odbywać tylko i wyłącznie w terminie od 02.06.2025 r. do 31.08.2025 r.
• Wykonawca zdania zostanie wybrany w terminie do 10.04.2025 r.
• Inwestor może przekazać szyny do Wykonawcy w terminie 4 tygodni od podpisania umowy.
• Przed złożeniem oferty, konieczna wizja lokalna. Oferty firm, które nie były na wizji lokalnej, nie będą brane rozpatrywane.
• Oferent zobligowany jest dostarczyć wraz z ofertą wstępny harmonogram wykonania całości prac.
• Oferent posiada doświadczenie w modernizacji suwnic i zrealizował na terenie RP minimum 5 podobnych pod względem charakteru i funkcjonalności projektów.

Kryterium wyboru ofert 100% cena.

W ofercie należy podać:
• potwierdzenie oferenta o wykonaniu zadania w wyznaczonym terminie,
• okres gwarancji (minimum 36 miesiące),
• warunki płatności,
• termin ważności oferty,
• termin usunięcia usterek,
• oświadczenie oferenta, że zakres prac jest zrozumiały, a w ofercie zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania przedmiotowego zadania .

Ofertę należy przesłać drogą mailową na adresy: zebiec@zebiec.pl oraz tomasz.szwedo@zebiec.pl w terminie do dnia 31.03.2025 r. godz. 14.30

Inwestor posiada aktualny „Geodezyjny pomiar powykonawczy geometrii toru jezdnego suwnicy”, który może udostępnić po podpisaniu dokumentu „Zobowiązanie do zachowania poufności”.

ZGM Zębiec S.A. zastrzega sobie prawo do swobodnego wybrania oferty, przedłużenia terminu wyboru oraz unieważnienia zapytania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych i finansowych, odrzucenia ofert które nie spełniają kryteriów wskazanych w zapytaniu lub wpłynęły po terminie.

Informacji niezbędnych do sporządzenia oferty można uzyskać telefonicznie lub drogą mailową (po podpisaniu Oświadczenia o zachowaniu poufności danych):
– Tomasz Szwedo – tomasz.szwedo@zebiec.pl, tel. 784 697 584 w godzinach od 7.00÷14.00,

ZAŁĄCZNIK

OGŁOSZENIE

Spółka pod firmą: Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna
ogłasza przetarg na realizację przedsięwzięcia pod nazwą: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji do produkcji bentonitów i mieszanek bentonitowych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna.

Przedmiotem zamówienia objęta jest całość prac projektowych oraz wykonawstwo wynikające z projektu technologicznego, budowlanego i wykonawczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Szczegółowy zakres prac zawarto w „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia” (SIWZ), stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Ofertę należy składać w sekretariacie spółki lub pocztą w jednej nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie do dnia 30.04.2025 r. do godz. 14:30 na adres Spółki z adnotacją „Zaprojektowanie i wykonanie instalacji do produkcji bentonitów i mieszanek bentonitowych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna”.

Część załączników dostępna po podpisaniu „Umowy o zachowaniu poufności (NDA)” – załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje można uzyskać:
– tel.: 784 697 584 mail: tomasz.szwedo@zebiec.pl

ZAŁĄCZNIKI

Sprzedaż n/w środków trwałych

28.02.2025 r.

Oferta na wynajęcie wolnych obiektów Spółki

Zębiec, dn. 17.12.2024 r.

ZGM „Zębiec” S.A.
Tereny ZGM „Zębiec” S.A. są położone na pograniczu województw mazowieckiego oraz świętokrzyskiego w odległości 1 km od drogi krajowej Nr 9 przy trasie Warszawa – Rzeszów. Działki mają dostęp do bocznicy kolejowej połączonej ze stacja Kunów z linią 25 Łódź- Dębica.

Na terenie zakładu istnieje sieć dróg wewnętrznych utwardzonych oraz punktów za/i wyładunkowych takich jak place i rampy. Działki mają dostęp do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej z rozdzielni 110/6 kV posiadającej rezerwy mocy. Zakład położony jest z dala od siedzib ludzkich.

Na terenie Spółki w wydzierżawionych obiektach prowadzą działalność także inne firmy zewnętrzne. Teren na którym znajdują się działki jest ogrodzony. Istnieje możliwość wykonania przyłączy mediów (energii elektrycznej, gazu ziemnego, wody pitnej, ścieków bytowych).

L.p. Nr działki Pow. działki [m2] Nazwa Budynku Pow. użytkowa [m2] Nr inw. Opis
1 4/54 17 539 Budynek kruszarni rudy 297,07 1044 Budynek nie nadaje się do użytku. Część działki utwardzona.
2 4/58 4 296 Bez budynków Służebność dla stacji redukcyjnej gazu ziemnego, zlokalizowanej na działce.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (041) 27 67 378 lub (041) 27 67 478 oraz pisząc na adres mailowy: zebiec@zebiec.pl