Ogłoszenia

ZGM Zębiec S.A.

Lista aktualnych ogłoszeń

Na tej stronie publikujemy aktualne ogłoszenia naszej spółki związane ze sprzedażą, wynajmem oraz trwającymi postępowaniami ofertowymi.

Zębiec, dnia 26.09.2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zakłady Górniczo–Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna (dalej jako: Spółka lub ZGM „Zębiec” S.A.) zaprasza do złożenia oferty na zakup miału energetycznego II(paliwo) na sezon jesienno-zimowy 2025/2026.

  1. Wymogi jakościowe:
  1. miału energetycznego II z Polskich kopalni,
  2. wartość opałowa Qir: min  24 500  kJ/kg,
  3. zawartość popiołu Ar max 10 %,
  4. Zdolność spiekania RI max 25
  5. zawartość siarki Str: max 0,76%,
  6. uziarnienie: 3-20 mm,
    • zawartość podziarna: max 15%
    • zawartość nadziarna: max 5%
  7. wilgotność: Wtr max 10%

 

Wymogi formalne:

  1. Oferent musi prowadzić działalność gospodarczą w zakresie obrotu paliwami stałymi zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Oferent oświadcza, że dostarczony miał nie będzie pochodził z nielegalnego źródła oraz nie podlega ograniczeniom handlowym lub sankcjom.
  3. Oferent odpowiada w pełnym zakresie za zgodność towaru z przepisami prawa oraz skutki dostawy paliwa niespełniającego wymogów.

Dostawca zobowiązuje się do przedstawienia dokumentów potwierdzających jakość paliwa (m.in. świadectwo jakości, deklaracja producenta) do każdego transportu. Jakość paliwa nie może przedstawiać wartości niższych niż określone w pkt 1.

 

2. Kryteria wyboru ofert: cena 100%.

Cena powinna być podana w PLN netto za jednostkę (tona).

Cena musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym transport do magazynu odbiorcy, ubezpieczenie, akcyzę.

 

3. Termin realizacji/dostawy:

Maksymalny okres realizacji dostawy nie może przekraczać 14 dni kalendarzowych, chyba, że w zamówieniu ZGM „Zębiec” S.A. wskaże inny termin- wówczas ten będzie wiążący dla dostawcy. Ilości w oparciu o faktyczne zużycie.

 

4. Warunki płatności:

Preferowany termin płatności(min.) – 30 dni od daty sprzedaży

 

5. Warunki i koszt dostawy:

CPT  ZGM „Zębiec” S.A.

 

6. Termin ważności oferty:

   30/04/2026

 

7. Sposób doręczenia oferty/ oferty częściowej:

e-mail: lukasz.pedryc@zebiec.pl

 

8. Termin składania ofert:

   30/09/2025 (rozpatrzenie nastąpi w ciągu 14 dniu od terminu składania ofert)

Oferta składana pocztą lub przesyłką kurierską jest uważana za złożoną w terminie, jeżeli przesyłka zostanie doręczona i odebrana do godziny 14:30, w dniu wskazanych w zdaniu poprzednim.

 9. Oferta musi zawierać:

    1. Dane identyfikacyjne Oferenta, wskazanie rodzaju i parametrów oferowanego miału, cenę jednostkową, termin dostawy – nie dłuższy niż 14 dni (chyba, że ZGM „Zębiec” S.A. wskaże w zamówieniu inaczej),
    2. Oferta musi być podpisana podpisem tradycyjnym lub elektronicznym tj. podpisem zaufanym, elektronicznym podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną.
    3. Oferent wraz z ofertą musi złożyć oświadczenie:
      a) „zapoznałem się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz akceptuję warunki w nim zawarte”,
      b) „oświadczenie o zapoznaniu z obowiązkiem informacyjnym (RODO)”,
      c) o zgodności produktu z przepisami prawa i uchwałą antysmogową,
      d) oświadczenie oferenta w treści stanowiącej załącznik  do zapytania ofertowego.
    4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, podpisane przez osobę figurującą we właściwym dokumencie rejestrowym (lub innym dokumencie) – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania podmiotu we właściwym rejestrze.
    5. Otwarcie ofert następuje bez udziału Oferentów. Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi w terminie do 14 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.

ZGM Zębiec S.A. zastrzega sobie prawo do swobodnego wybrania oferty, przedłużenia terminu wyboru oraz unieważnienia zapytania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych i finansowych, uzyskania od Oferenta wyjaśnień co do warunków oferty, w tym wskazanej ceny, odrzucenia ofert które nie spełniają kryteriów wskazanych w zapytaniu lub wpłynęły po terminie.  Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, ZGM „Zębiec” S.A. może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Informacji niezbędnych do sporządzenia oferty można uzyskać pod adresem mail lukasz.pedryc@zebiec.pl lub telefonicznie

 

ZGM „Zębiec” S.A. zastrzega, że złożenie oferty nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.

 

Dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi korespondencji z Państwem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych zostało zamieszczone na stronie: https://www.zebiec.pl/klauzula-informacyjna-rodo

Pliki do pobrania:

 

Zębiec, dnia 24.09.2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zakłady Górniczo–Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna (dalej jako: Spółka lub ZGM „Zębiec” S.A.) zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usługi leasingu operacyjnego z prawem wykupu dotyczącego dostawy 3 sztuk wózków widłowych.

  1. Informacje wprowadzające:

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.

Ewentualne dodatkowe i niezbędne dokumenty wymagane przez instytucje finansujące do niniejszego zapytania ofertowego zostaną przesłane Oferentom, którzy zobowiążą się do zachowania poufności w odniesieniu do przedstawionych informacji tj. podpiszą i dostarczą Zamawiającemu oświadczenie o zachowaniu poufności stanowiące Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

  1. Opis przedmiotu zapytania ofertowego:

Przedmiotem zapytania jest usługa leasingu operacyjnego jako formuły finansowania dostawy 3 sztuk wózków widłowych z napędem LPG o udźwigu 3,5 t o łącznej wartości 105 283 EUR netto co stanowi 129 498,09 EUR brutto.

 

Sprzęt został wyłoniony i zaakceptowany jako przedmiot leasingu – przedmiotem ofert jest usługa leasingu. Wszystkie przedmioty leasingu są fabrycznie nowe.

 

Warunki leasingu

  1. Rodzaj leasingu: leasing operacyjny
  2. Okres leasingu: 5 lat
  3. Opłata wstępna: 10%
  4. Wartość wykupu: 1%
  5. Waluta leasingu: PLN
  6. Ilość rat leasingowych: 59 płatnych w terminach miesięcznych
  7. Stopa procentowa: zmienna
  8. Ubezpieczenie: do uznania leasingobiorcy bez dodatkowych opłat
  9. Firma ewentualnie rozpatruje możliwość zawarcia umowy leasingu zwrotnego
  10. Oferta powinna zawierać całkowity koszt finansowania (tj. opłata wstępna + suma rat leasingowych + wykup + inne opłaty np.: administracyjne, marże finansujące, składki, podatek).

 

III. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował, przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów

  1. cena 100 %

Cena rozumiana jako całkowity koszt finansowania – waga punktowa 100 pkt (100%).

Liczba punktów w kryterium będzie przyznawana według poniższego wzoru:

 

 

C=

najniższa cena oferty

spośród ofert nieodrzuconych

 

x 100

cena netto oferty badanej

 

Jeżeli ZGM „Zębiec” S.A. nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, ZGM „Zębiec” S.A. wezwie Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Spółkę – ofert dodatkowych. Oferenci składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.

IV.Sposób komunikacji:

a) komunikacja odbywa się pisemnie za pośrednictwem poczty e-mail: ewelina.sierpien@zebiec.pl

b) postępowanie prowadzone jest wyłącznie w języku polskim,

c) ZGM „Zębiec” S.A. nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.

V. Sposób i termin złożenia oferty oraz termin otwarcia ofert

  1. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
  2. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. W przypadku wyrażenia ceny w innej walucie niż PLN zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązującego w dniu publikacji zapytania tj. 24.09.2025 r. (kurs EUR 4,2676)
  3. Oferta winna zawierać informację o ewentualnych dodatkowych zabezpieczeniach i kosztach, Ogólne Warunki Leasingu, draft umowy.
  4. Oferta powinna zostać przesłana w formie pisemnej w zamkniętej kopercie na adres: Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna, 27-200 Starachowice, z adnotacją „oferta na usługę leasingu” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: sierpien@zebiec.pl oraz sekretariat@zebiec.pl w terminie do dnia 29 września 2025 roku, do godz. 14:30.
  5. Oferta składana pocztą lub przesyłką kurierską jest uważana za złożoną w terminie, jeżeli przesyłka zostanie doręczona i odebrana do dnia i godziny wskazanych w zdaniu poprzednim.
  6. Otwarcie ofert następuje bez udziału Oferentów. Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi w terminie do 21 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
  7. ZGM „Zębiec” S.A. zastrzega sobie prawo do:
    • przedłużenia terminu złożenia i otwarcia oferty,
    • rezygnacji z wybranych usług objętych przedmiotem zapytania,
    • negocjacji, także w celu doprecyzowania lub uzupełnienia opisu przedmiotu zapytania lub warunków umowy oraz zmiany lub uzupełnienia oferty,
    • uzyskania od Oferenta wyjaśnień co do warunków oferty, w tym wskazanej ceny,
    • unieważnienia zamówienia i poszczególnych jego części na każdym etapie postępowania, również bez podania przyczyny,
    • jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, ZGM „Zębiec” S.A. może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
  8. Termin związania ofertą wynosi 21 dni od daty upływu terminu składania ofert.
  9. Oferta złożona po upływie terminu określonego do jej przyjmowania nie będzie podlegać rozpatrzeniu.
  10. ZGM „Zębiec” S.A. nie będzie zwracała ofert odrzuconych lub tych, które nie zostały wybrane.
  11. Oferta musi być podpisana podpisem tradycyjnym lub elektronicznym tj. podpisem zaufanym, elektronicznym podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną.
  12. Oferent wraz z ofertą musi złożyć oświadczenie o treści:
  • „zapoznałem się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz akceptuję warunki w nim zawarte”,
  • „oświadczenie o zapoznaniu z obowiązkiem informacyjnym (RODO)”,
  • oświadczenie oferenta w treści stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Pliki do pobrania:

Zębiec, 23 wrzesień 2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Spółka pod firmą: Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup 1 samochodu osobowego klasy średniej (segment D).

 

Pliki do pobrania:

ZAPYTANIE OFERTOWE

Spółka pod firmą: Zakłady Górniczo-Metalowe „ZĘBIEC” w Zębcu spółka akcyjna z siedzibą w Zębcu (dalej jako: Spółka), 27-200 Starachowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000049427, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 6640000816, numer identyfikacyjny REGON: 000025224 oraz kapitał zakładowy opłacony w całości w wysokości: 35.000.000,00 PLN, zaprasza do złożenia oferty na sporządzenie oszacowania wartości („wyceny”) akcji Spółki, celem ustalenia wartości emisyjnej akcji w związku z planowanym podwyższeniem kapitału zakładowego Spółki.

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Wycena akcji Spółki powinna być wykonana dwiema metodami rynkowymi (preferowana metoda dochodowa oraz majątkowa).
  2. Jeśli wyniki wyceny sporządzone dwiema ww. metodami doprowadzą do istotnie różnych wartości, Wykonawca sporządzi wycenę także inną, stosowaną na rynku metodą, której wybór uzasadni. Niezależnie od liczby zastosowanych metod, Wykonawca finalnie poda wartość będącą wynikiem wyceny tymi metodami.
  3. Raport z wyceny należy sporządzić w języku polskim wraz z arkuszem kalkulacyjnym z wyceny.
  4. Przedmiot zamówienia odnośnie wyceny obejmuje również przedstawienie Zamawiającemu wyniku wyceny wraz z rekomendowanym przedziałem wartości i/lub punktowej wartości akcji z uzasadnieniem.
  5. Wycena musi zawierać w szczególności następujące elementy:
  • wstęp określający cel i podstawy sporządzenia Wyceny,
  • datę sporządzenia Wyceny i datę, na którą oszacowano Wycenę,
  • podsumowanie wyników Wyceny,
  • podsumowanie kluczowych założeń Wyceny,
  • omówienie metodologii Wyceny,
  • uzasadnienie doboru metody Wyceny i zastosowanych wag w przypadku metody mieszanej,
  • wnioski z Wyceny;
  • wskazanie wartości godziwej w oparciu o przepisy Ustawy o Rachunkowości; tabele ze szczegółowymi kalkulacjami.
  1. Dane identyfikacyjne spółki umożliwiające zapoznanie się, ze sprawozdaniami finansowymi oraz sprawozdaniami zarządu z działalności za poszczególne lata obrotowe zostaną udostępnione po wyłonieniu Wykonawcy i podpisaniu stosownej umowy o zachowaniu poufności.

Realizacja zamówienia:

  1. Realizacja zamówienia odbędzie się na podstawie zawartej umowy pomiędzy zamawiającym i wykonawcą.
  2. Zamawiający będzie miał prawo do zgłoszenia uwag do przekazanej wyceny w terminie 14 dni od otrzymania wyceny od Wykonawcy.
  3. Dokumenty do sporządzenia wyceny zostaną dostarczone oferentowi po podpisaniu umowy, której dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe. W przypadku braku możliwości otrzymania prognoz finansowych od spółki, przyjmuje się założenie utrzymania dotychczasowej dynamiki i osiąganych przez spółkę wyników.

Termin realizacji zamówienia:

Do 20 dni od dnia przekazania materiałów/dokumentów/danych przez Spółkę

Termin i sposób składania ofert:

  1. Oferty należy złożyć do dnia 19 września 2025 r.
  2. Ofertę należy przysłać na adresy mailowe:

magdalena.szewczyk@zebiec.pl; wioleta.filipowska@zebiec.pl

  1. Oferta powinna być podpisana zgodnie z zasadami reprezentacji oferenta lub na podstawie posiadanego upoważnienia – wówczas należy je dołączyć do składanej oferty.
  2. Oferta powinna określać cenę w sposób jednoznaczny, w kwocie netto w polskich złotych za realizację całości zamówienia zgodnie z niniejszym zapytaniem.
  3. Do oferty należy dołączyć wykaz zrealizowanych co najmniej 5 zamówień w ciągu ostatnich 3 lat działalności oferenta w zakresie wyceny akcji/udziałów spółek kapitałowych, z czego przynajmniej 2 wyceny akcji/udziałów sporządzonej na rzecz Skarbu Państwa, podmiotów z udziałem Skarbu Państwa, organizacji administracji publicznej. Dołączony wykaz zrealizowanych zamówień powinien zawierać datę zrealizowanego zamówienia, dane zamawiającego, przedmiot wyceny oraz być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji oferenta.

 

Dodatkowe informacje:

  1. Zamawiający ma prawo unieważnienia przedmiotowego zapytania na każdym etapie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający ma prawo do pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia.
  3. Oferent ma prawo do uzupełniania oferty, składania wyjaśnień w odpowiedzi na zapytanie zamawiającego.

 

ZGM „Zębiec” S.A. zaprasza do złożenie oferty cenowej na przeprowadzenie audytu energetycznego naszej Spółki, zgodnie z wymaganiami prawnymi zawartymi w „Ustawie z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej” w wersji podstawowej oraz rozszerzonej. W załączniku znajdują się informacje potrzebne do złożenia oferty w wersji zgodnej z Ustawą.

W ofercie Prosimy o podanie:

  • terminu wykonania,
  • przedstawienie listy referencyjnej oraz stosownych zaświadczeń, uprawniających do przeprowadzenia audytu,
  • wynagrodzenie netto, z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki wykonawcy na wykonanie usługi w postaci audytu,
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO.

Ponadto w ofercie należy uwzględnić Zawiadomienie Prezesa URE w imieniu Zamawiającego o przeprowadzonym audycie energetycznym przedsiębiorstwa oraz dopełnienie wszelkich obowiązków wymaganych Ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej.

Oferty należy składać lub wysyłać na adres: Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna, 27-200 Starachowice w terminie do dnia 15.09.2025 r.

Dopuszcza się złożenie oferty na pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zebiec@zebiec.pl

Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Zastrzega się prawo do swobodnego wybrania oferty, przedłużenia terminu wyboru oraz unieważnienia zapytania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo przyjęcia oferty z zastrzeżeniem zmiany lub uzupełnienia jej treści.”

PLIKI DO POBRANIA:

 OGŁOSZENIE

Rada Nadzorcza Spółki pod firmą: Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna zaprasza do składania ofert w postępowaniu na wybór firmy audytorskiej do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego i pakietu konsolidacyjnego.

  1. Informacje wprowadzające:
  2. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
  3. W postępowaniu mogą uczestniczyć wyłącznie firmy audytorskie w rozumieniu art. 46 ustawy z dnia 11 maja 2017 roku o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (t.j. U.2024.1035 t.j. z dnia 2024.07.12 z późn. zm.) („Ustawa”) i spełniające warunki określone w niniejszym ogłoszeniu („Ogłoszenie”).
  4. Przedmiot ogłoszenia – przeprowadzenie badania:
    1. ustawowego Spółki, w rozumieniu art. 2 pkt 1 Ustawy, za 2025 i 2026 rok obrotowy („badanie sprawozdania finansowego”),
    2. pakietu konsolidacyjnego.

wraz z wydaniem opinii i sprawozdań z ww. badań.

 Terminy realizacji zamówienia

Badania prowadzone będą w siedzibie Spółki w Zębcu, 27-200 Starachowice.

Termin przekazania opinii/raportu upływa odpowiednio 27.02.2026 r. i 26.02.2027 r.

III. Oferta firmy audytorskiej w szczególności powinna zawierać:

  1. Informację o firmie audytorskiej, w tym o formie prowadzonej działalności, wpisie na listę firm audytorskich (art. 57 ust 1 ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym), o liczbie zatrudnionych na umowie o pracę biegłych rewidentów oraz o proponowanym składzie zespołu audytowego, aktualny odpis z rejestru firm audytorskich, do którego wpisany jest Oferent lub udokumentowanie wpisu Oferenta na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą z uprawnieniami biegłego rewidenta wpisanego do rejestru prowadzonego przez Polską Izbę Biegłych Rewidentów, która będzie realizowała przedmiot zamówienia. W celu wykazania spełnienia warunku należy wpisać nr biegłego lub biegłych.
  2. Oświadczenie biegłego rewidenta i firmy audytorskiej o spełnieniu ustawowo określonych wymogów niezależności, o których mowa w art. 69-73 ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym oraz nieistnieniu innych zagrożeń dla ich niezależności.
  3. Oświadczenie o wyznaczeniu jako kluczowego biegłego rewidenta osoby wpisanej do rejestru biegłych rewidentów i w związku z tym spełnieniu przez nią warunków określonych w art. 4 ust. 2-5 ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym wpisanego do rejestru prowadzonego przez Polską Izbę Biegłych Rewidentów, która będzie realizowała przedmiot zamówienia. W celu wykazania spełnienia warunku należy wpisać nr biegłego.
  4. Cenę za badanie oraz za sporządzenie pisemnego sprawozdania za badanie i przegląd sprawozdania finansowego oraz pakietu konsolidacyjnego.
  5. Wykonawca musi wykazać wykonanie badania co najmniej 5 (pięciu) sprawozdań finansowych kapitałowych spółek prawa handlowego. Wykonawcy składający ofertę muszą wykazać się odpowiednim doświadczeniem, tj. wykonaniem lub wykonywaniem (w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 5 (pięciu) usług, o których mowa powyżej, z podaniem zakresu danej usługi, daty zakończenia realizacji zamówienia (w przypadku zamówień wykonanych), nazw i adresów odbiorców zamówienia, wraz z dowodami, że usługi wykonane zostały lub są wykonywane należycie. Dowodami należytego wykonania usługi, o których mowa powyżej są:
  • poświadczenie (*), z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  • w przypadku zamówień na usługi – oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

(*) poświadczenie – dokument (którego wystawcą nie jest wykonawca) potwierdzający określone fakty lub wiedzę wystawcy. Poświadczeniem są zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który ma kompetencje, by poświadczyć fakty, o które wnosi wykonawca.

  1. Dokument potwierdzający posiadanie przez firmę audytorską ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. W celu wykazania spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o posiadaniu polisy ubezpieczeniowej.
  2. Wskazanie metod i harmonogramu badania oraz terminów prac. W harmonogramie należy uwzględnić badanie dziesięciu miesięcy w miesiącu grudniu oraz pozostałych dwóch miesięcy roku i sprawozdania finansowego na przełomie stycznia i lutego roku następnego.
  1. Datę sporządzenia oraz datę związania ofertą.
  2. Dane kontaktowe.
  3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia.
  4. Oświadczenie o zapoznaniu się informacją dot. przetwarzania danych osobowych.

 Kryteria oceny oferty:

  1. Cena (waga 60%)
  2. Doświadczenie w przeprowadzaniu badań sprawozdań finansowych kapitałowych spółek prawa handlowego (waga 25%)
  3. Możliwość zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia przez więcej niż jednego biegłego rewidenta zatrudnionego przez wykonawcę lub stale współpracującego z wykonawcą (waga 15%).

Liczba maksymalna punktów do uzyskania:

  1. Kryterium nr 1 „cena(C) – rozumiana jako cena oferty brutto, według następującego wzoru:
C= najniższa cena brutto oferty
spośród ofert nieodrzuconych
x 60
cena brutto oferty badanej
  1. Kryterium nr 2 „doświadczenie w przeprowadzeniu badań sprawozdań finansowych” (D) – maksymalnie można uzyskać 25 pkt, przy czym:
  • za sporządzone 5 sprawozdań – 0 pkt
  • za każde sporządzone sprawozdanie powyżej 5 – 5 pkt

Maksymalna liczba sporządzonych sprawozdań podlegająca ocenie wynosi 25.

  1. Kryterium nr 3 „biegły rewident” (R) – za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia więcej
    niż 1 rewidenta można uzyskać max. 15 pkt, przy czym:
  • za 1 rewidenta – 0 pkt
  • za 2 rewidentów – 10 pkt
  • za 3 rewidentów – 15 pkt

Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów za wszystkie kryteria łącznie wg wzoru (1 % = 1 pkt):

S (suma punktów) = C + D + R

  1. Sposób i termin złożenia oferty oraz termin otwarcia ofert
    1. Oferta powinna zostać przesłana w formie pisemnej w zamkniętej kopercie lub w formie elektronicznej zabezpieczonej hasłem na adres e-mail: sekretariat@zebiec.pl w terminie do dnia 16 września 2025 roku, do godz. 14:30, na adres: Zakłady Górniczo-Metalowe „Zębiec” w Zębcu Spółka Akcyjna, 27-200 Starachowice.

Hasło powinno zostać przesłane w ww. terminie w formie w odrębnej wiadomości na numer telefonu: 518176266.

  1. Oferta składana pocztą lub przesyłką kurierską jest uważana za złożoną w terminie, jeżeli przesyłka zostanie doręczona i odebrana do dnia i godziny wskazanych w zdaniu poprzednim.
  2. Otwarcie ofert następuje bez udziału Oferentów. Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi w terminie 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
  3. ZGM „Zębiec” S.A. zastrzega sobie prawo do:
  1. przedłużenia terminu złożenia i otwarcia oferty,
  2. rezygnacji z wybranych usług objętych przedmiotem zamówienia,
  3. negocjacji, także w celu doprecyzowania lub uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia lub warunków umowy oraz zmiany lub uzupełnienia oferty,
  4. uzyskania od Oferenta wyjaśnień co do warunków oferty, w tym wskazanej ceny,
  5. unieważnienia zamówienia i poszczególnych jego części na każdym etapie postępowania, również bez podania przyczyny.
    1. Termin związania ofertą wynosi 45 dni od daty upływu terminu składania ofert.
    2. Oferta złożona po upływie terminu określonego do jej przyjmowania nie będzie podlegać rozpatrzeniu.
    3. Zamawiający nie będzie zwracał ofert odrzuconych lub tych, które nie zostały wybrane.
  1. Sposób uzyskiwania informacji niezbędnych do przygotowania i złożenia oferty oraz osoba do kontaktów

W trakcie przygotowania ofert, Oferent ma prawo zgłaszać pytania dotyczące niniejszego Zaproszenia.

Pytania powinny być kierowane w formie elektronicznej na adres: ewelina.sierpien@zebiec.pl.

ZGM Zębiec nawiąże współpracę z instalatorami i serwisantami kotłów c.o.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy wykwalifikowanych instalatorów i serwisantów kotłów centralnego ogrzewania na terenie całej Polski. Zapraszamy do współpracy specjalistów, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności techniczne, zdobywać nowe doświadczenia i pracować z nowoczesnymi urządzeniami.

Oferujemy

  • korzystne warunki współpracy,
  • preferencyjne stawki,
  • pracę przy serwisowaniu i uruchamianiu nowoczesnych kotłów c.o.,
  • możliwość realizacji zleceń w swoim regionie lub w całym kraju.

Oczekiwania

  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej,
  • doświadczenie i wiedza w branży ciepłowniczej,
  • zaangażowanie, samodzielność i komunikatywność,
  • gotowość do pracy mobilnej – przeglądy, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny kotłów na pellet i ekogroszek.

Zadania

  • uruchamianie i montaż kotłów c.o.,
  • wsparcie serwisowe i usuwanie awarii,
  • raportowanie wykonanych prac,
  • współpraca przy udoskonalaniu naszych produktów.

📩 Zainteresowane osoby prosimy o kontakt: serwis@zebiec.pl

📞 lub telefonicznie: +48 881 943 492 / +48 608 665 415

22.08.2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZGM „Zębiec” S.A. zaprasza do złożenia ofert na dostawę ładowarki kołowej, wg poniższej specyfikacji:
– wzmocniona łyżka o pojemności między 3 m3 a 3.5 m3 z gładkimi krawędziami i listwą kątową o szerokości max. 2,8 m,
– wzmocniony wysięgnik,
– wysokość wysypu min. 2,8 m (najlepiej 3 m) przy kącie wychylenia min 45 stopni,
– moc min. 140 kW,
– możliwość przenoszenia momentu z przodu na tył,
– kamera cofania,
– moduł GPS pomiaru paliwa,
– opony o zwiększonej przyczepności na śliskiej powierzchni, sugerowany rozmiar opon 23,5 R 25 VJT L3.

Ładowarka będzie używana na składowisku bentonitu (gliny).

W ofercie prosimy podać:

1. Dokładną charakterystykę techniczną oferowanego urządzenia
2. Cenę
3. Warunki płatności, z uwzględnieniem możliwości zakupu maszyny poprzez leasing
4. Gwarancję, z uwzględnieniem:
– warunki gwarancji
– warunki serwisu pogwarancyjnego
– czas reakcji serwisu
– częstotliwość przeglądów gwarancyjnych
– koszt przeglądów serwisowych w okresie gwarancji
– koszt przeglądów serwisowych po okresie gwarancji.
5. Koszty eksploatacji przez pierwsze 5 lat
6. Warunki szkolenia (dla 7-8 osób, zakres szkolenia, miejsce szkolenia)
7. Dostarczona dokumentacja Techniczno-Ruchowa z maszyną w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz 1 kopia na CD w języku polskim
8. Termin realizacji (od złożenia zamówienia)
9. Wyłączenia z dostawy
10. Listę referencyjną w kraju
11. Aktualne dokumenty firmy (NIP, REGON, KRS).

Ofertę proszę przesyłać na adres mailowy: sabina.soltys@zebiec.pl do 12.09.2025 r.

Proszę również o wypełnienie załączonej do zapytania tabelki.

Wyboru dostawcy ładowarki dokona zespół techniczny, powołany przez Kupującego (ZGM Zębiec) w ciągu dwóch tygodni od momentu wpłynięcia ofert, a brane pod uwagę będą wszystkie powyższe wymagania zawarte w zapytaniu.
Biorąc pod uwagę formę finansowania zakupu w postaci leasingu prosimy aby każda z przesłanych ofert miała wskazany termin ważności nie krótszy niż 60 dni licząc od terminu składania ofert.
W razie pytań, proszę o kontakt pod poniższe numery:

Paweł Pomorski, kierownik obszaru, w którym będzie pracować ładowarka – tel. 660 783 246

Tomasz Szwedo – tel. 784 697 584

Sławomir Szydełko – tel. 798 120 268

ZGM Zębiec S.A. zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, przedłużenia terminu wyboru oraz unieważnienia zapytania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych i finansowych, odrzucenia ofert, które nie spełniają kryteriów wskazanych w zapytaniu lub wpłynęły po terminie.

Pliki do pobrania:

Zębiec, dn. 17.12.2024 r.

ZGM „Zębiec” S.A.
Tereny ZGM „Zębiec” S.A. są położone na pograniczu województw mazowieckiego oraz świętokrzyskiego w odległości 1 km od drogi krajowej Nr 9 przy trasie Warszawa – Rzeszów. Działki mają dostęp do bocznicy kolejowej połączonej ze stacja Kunów z linią 25 Łódź- Dębica.

Na terenie zakładu istnieje sieć dróg wewnętrznych utwardzonych oraz punktów za/i wyładunkowych takich jak place i rampy. Działki mają dostęp do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej z rozdzielni 110/6 kV posiadającej rezerwy mocy. Zakład położony jest z dala od siedzib ludzkich.

Na terenie Spółki w wydzierżawionych obiektach prowadzą działalność także inne firmy zewnętrzne. Teren na którym znajdują się działki jest ogrodzony. Istnieje możliwość wykonania przyłączy mediów (energii elektrycznej, gazu ziemnego, wody pitnej, ścieków bytowych).

L.p. Nr działki Pow. działki [m2] Nazwa Budynku Pow. użytkowa [m2] Nr inw. Opis
1 4/54 17 539 Budynek kruszarni rudy 297,07 1044 Budynek nie nadaje się do użytku. Część działki utwardzona.
2 4/58 4 296 Bez budynków Służebność dla stacji redukcyjnej gazu ziemnego, zlokalizowanej na działce.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (041) 27 67 378 lub (041) 27 67 478 oraz pisząc na adres mailowy: zebiec@zebiec.pl